Contributors

Friday, January 18, 2013

Testimoni!

 *INI STICKY POST..
*SCROLL DOWN UNTUK ENTRY BARU


Salam semua..
heading entry kemain lagi kan..
korang semua pun tau kan, yang aku ada meniaga kecil-kecilan..
sila jengok Lilly Roses Shawl Collection

so, aku nak updated gambar2 customer yang telah menggayakan tudung hasil air tangan aku..
kembang semangkuk iolls tauuuuuuu...
penat gunting kain2, tu belum lagi pening kepala nak pilih kain kat jakel...
oh, aku mmg beli stock kain kat JAKEL ye.......
kain2 yang berkualiti je yang aku pilih..
aku taste mmg tinggi sikit...


#1 ) nama dia azreen, dari klang..dia beli halfmoon plain color royal blue..cantik je kan? hewhewhew kembang lubang hidung aku wehhhhh.......dia pakai masa pegi cameron highland..dia ni jugak customer 1st aku :-) harus bagi dia reward...heheheeeee




 2) nama customer ni kak nina..dia dari P.J, keje sebagai secretary utk Group Executive Director. manis je kan dia pakai...see...gaya yg berlainan...terpulang kepada masing2 nak gayakan mcmana..sebab shawl bentuk halfmoon ni mmg mudah sangat nak gayakan..ikot citarasa masing2...ni color Champaigne..





 #3 ) customer ni nama dia nurul shaqilah, from perak..student lagi..baru form 2..siapa kata shawl halfmoon ni utk orang dewasa jerk..budak2 sekolah pun boleh..:-) manis je nampak kan...ini color royal blue jugak :-)






Pandangan daripada belakang...kemas kan? labuh dan menutup aurat :-) itu yg paling penting..
 






 #4) masih customer yang sama..dia gayakan halfmoon plain color dusty pink..kegemaran ramai...aku mmg sentiasa restock color dusty pink..kiranya hot item la..hehehehe alhamdulillah rezeki ;-)








 #5) customer ni nama dia nisa, aritu dia beli 2 skali shawl ngan aku, dia baru pakai 1..color dusty pink..simple dan kemas je kan? nnt aku mintak dia snap gambar time dia pakai shawl halfmoon yg 1 lagi k..:-) kan aku da kata dusty pink ni hot item ;-) heheheheee




 pandangan daripada belakang...kemas, bulat & terletak jerk...comel :-)







* actualy ni antara customer aku la, ada banyak lagi..tp masing2 x bagi gambar kat aku lagi...nanti aku akan sentiasa update kat sini ok :-)
lastly but not least...gambar tuan tanah harus ada :-)































nantikan shawl terbaru daripada aku...cutting dia bukannye halfmoon...petak mcm shawl biasa..cuma ada lace :-)..ni pandangan daripada depan







 ni plak daripada belakang..nampak x lace hitam tu? hehheheheheee sabarrrr....akan diupdate x lama lagi..so boleh la jenguk slalu Lilly Roses Shawl Collection











sekian terima kasih :-)
mmmuuuaaaahhhhhh!
xoxo!



kalau sesiapa nak order boleh email kat aku atau whatsapp aku :-

anna@shapadu.com.my
+60123304584

1) colour
2) quantity
3) alamat rumah
4) buat bayaran..hehehe
5) aku terus postage..





2 comments:

  1. Salam...

    Datang menerjah dari segmen yang sama. Done follow sini juga :)

    http://itmemawarputih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cantiklah..nens x reti pakai tudung camni..bawal la sudahnyer..hehe

    ReplyDelete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='