Friday, January 25, 2013

POT LUCK JANUARY 2013

Salam...
aritu opis aku ada buat pot luck..
sempena meraikan birthday gegirl & boboy yang lahir pada bulan JANUARY..

En. Harzizi ( boss aku )
Ayie ( kawan baik vs kawan gaduh aku kat opis )
Kak Ieda
En. Azman

memang meriah..
banyak makanan yg sedap2..
aku bawak puding Mangga+Honeydew jerk..
al-maklumlah en.Gaji x masuk lagi..
hahahahhaaaa.....

antara makanan2 yang sedap..


 ni puding yg aku buat..hehehhheeee aku saje je campur mangga ngan honeydew tu..sedaaaaapp makan sejuk2..




nasi goreng kampung..sape yg suka pedas mmg suka la nasi goreng ni...





ayam masak kicap




kuah kacang abg jidin n wife yg masak...




mee goreng sedap, birthday girl aka ibu mengandung yang abwak..teringin katanye..





udang goreng tepung yang yummy.......nnt aku tunjuk mcmana eh udang goreng tepung ni..abg jidin yg bawak




bermcm2 jenis kuih..tapi kuih pulut panggang ni mmg terbaik dari ladang wehhh..sedap sangat2..yang ni kak shakina yg bawak..




kuih lagi...kuih koci, pastu kuih satu lagi ni aku x ingat nama..ha..kuih abok2...kalau salah maafkan ye..iollssss tau makan jerk......




nasi impit + lemang segera..abg jidin yg bawak gak...





kacang pun ada..hehehheee mmg meriah weh.....





makaroni goreng...abg wan yg bawak..sedap wehhhhhhhh...






hehehhee puding aku bawak..makan sejuk2 weh......





nilah udang salut tepung tadi..hehehhehee...besar kan? iollsss makan banyak hokeyyyyyyyy.....







actualy entry ni da lama basi kat folder draft aku..hehehehheeee
tapi opis aku mmg meriah kalau bab2 pot luck ni..semuanya x kedekot nak bawak apa2...especially kak lin :-) hehheheheeee.....
kaklin jgn lupa eh..26.10.2013 ana nak something yg special..hehhehee :-)





XOXO!
anna

1 comment:

  1. salam sayang,,dya follower sini iyer..
    jemput singgah my blog ya ^^

    ReplyDelete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='