Contributors

Tuesday, October 8, 2013

T.U.A

salam semua..
aku nak tulis tajuk je pun da stress..hahahahaa
so, klu muka aku berkedut tu aku x salahkan sesiapa..
salahkan diri sendiri je..

sekarang ni da masuk bulan October..
ada benda yg aku excited bulan ni, ada jugak yang aku stress..
pro n contra lagi..

aku mulakan dengan yang menggembirakan dulu ye..
aku mmg jenis yg happy go lucky..
tp bila aku stress tetiba bertukar watak mcm halilintar..
terus jatuh saham propa pompuan melayu terakhir aku tu..

benda pertama yg aku happy pasal October ni adalah..

BIRTHDAY AKU :)
mak aku lahirkan pada bulan October iaitu 26th October 1985.
dan aku berzodiac Scorpio
dan aku berusia 28thn..woot woot
tapi aku forever sweet 18 uolls.....:)

benda kedua yg aku sexcited sangat adalah..

SABAH trip :)
yang ni nantikan updated daripada aku ye kawan2..
aku pegi 31st October - 6th November 
doakan semuanya berjalan ngan lancar ye kawan2..
sebab aku pegi berdua je ngan P's..
Amin...

so, dua benda ni lah yg aku excited sangat2..

skrg aku nak citer benda yg buatkan aku stress sgt bulan October ni

1) Jerawatttttttttt....
kah kah kah..aku stress sgt bila tetiba muka aku ni banyak beno jerawatnye weiiiiiii..
satu ada kt dahi, pipi kanan,dagu,atas bibir...
kenapa lah dia muncul..
muka aku mmg jarang ada jerawat..tp sekali dia datang tumbuh meliar mcm cendawan..
ada tips x kawan2, mcmana aku nak hapuskan dia..sobsssss


nampak kan jerawat kat muka aku tu? stress wehhhh..jatuh saham aku..LOL!

2) NEW YEAR
lagi dua bulan je lagi 2013 akan melabuhkan tirai dia..
ini bermakna secara otomatik umur aku trus berganjak ke 29
WTH aku baru je nak merasa sweet 28, tetiba eh..eh..da jadi sweet 29 plak..
ini tidak adil...
baru je 2 bulan lepas smbut birthday sweet 28, tetiba da kena jadi sweet 29 plak..
nampak tak stress aku tu mcmana..hahahaa
da la org dok sibuk tanya bila nak kawen..bila nak kawen..bila nak kawen..
shut up please!..hahahaha
suka hati aku la bila aku nak kaweeeeennnnnn...

harapan aku, semoga korang yg baca entry aku ni harapnya tak stress n gila mcm aku eh,
yelah sebab korang da baca entry mengarut aku ni..hehhehee
pape pun aku loveeeeeeeee la korang banyak2 :)
  


aku akhiri entry aku ni dengan gambar lauk pauk yg aku masak weekend haritu,
ngan beehoon yg aku masak malam td :)
selamat menjamu mata kawan2 :)



SABTU

 ikan sardin masak kicap..aku mmg tak suka masakan yg berkuah sangat..heeeeeee


 sayur kacang botol, masak campak2 je uolls..aku letak sos tiram sikit..heeeeee


AHAD

 sayur kobis masak ngan ikan bilis..ni pun masak campak2 ikot suka aku jelah..hehehheee


 ayam sambal yang pedas nak mampussss...menggelegak perot aku weiiii....aku syak cili kering yg aku pakai ni mmg jenis pedas nak mampusss...tak suka akuuuuu hilang feel nak makan..



MALAM TADI aku masak beehoon goreng, goreng telur mata pastu letak kicap banyak2..yummsss sedap..resipi aku campak2 je ikot tekak aku..janji rupa n rasa mcm beehoon yg aku makan kat kedai..hahahahahaa




P/S : SAMBAL mmg signature dish aku, aku kalau masak sambal mmg P's akan selera makan..tak kisah lah sambal apa pun...nanti lah aku bgtau resipi n cara aku masak sambal mcmana eh kawan2..hehehehehe tp aku kalau masak sambal mmg lama weii..api pun nak kena jaga betol2..leceh jugak..hehheheee

2 comments:

  1. seyes terasa gila stress bc entry ni.....sampai ter period...hahahahha
    btw muke tak nampak ade jelawat pon! nice....calon isteri terbaik sbb pandai masak!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaaaa...agak2 ada tak calon yg single kt opis awk tu..hehehehe klu ada boleh isi borang..:p

      Delete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='