Contributors

Wednesday, October 16, 2013

#Throwback MotoGP yang dah bertahun...

salam semua..
org lain semua sibok hapdet pasal Raya Qurban..
aku sibuk nak hapdet pasal motoGP yg da bertahun aku pegi dulu..
ala, sukeeeee laaaaaaaa...

oh, sebelum tu selamat hari raya aidiladha kawan2 semua..
raya aku mcm biasa la, makan 7kali sehari..
phewwwwwww....

ok sambung semula,
aku start minat MotoGP sebab ex-BF aku dulu sukeee sangat ngan moto n racing2 ni..
tapi bukan mat rempit ye kawan2..
dia suka lumba kat sepang n selalu layan corner ngan kawan2 motor dia..
so, aku pun terjebak..

nak tgk ke gambar ex-BF aku mcmana?
jap aku godek FB jap..hehehehhee

korang jgn nak mengata pape plak eh, dia da jadi laki n bapak org skrg ni..
no heart feeling ye kawan2..sporting sket..

hahahahaa masa ni aku masih muda remaja belia lagi..hahaha


okeyh, sambung citer semula..
aku sokong team Honda..die hard fan Dani Pedrosa :)
masa aku pegi ni, Dani Pedrosa tak menang pun..casey stoner yg naik podium..

takpe..
nape aku suka Dani pedrosa?
1) sebab dia hensem n ada dimples weiiii..hahahhaa
2) bagi aku dia hebat n ada gaya tersendiri
3) jentera dia no #26 uolls...aku mmg suka no 26 sebab sama ngan tarikh birthday aku

meh layan gambar2 masa aku pegi MotoGP dulu..hehehehe

sape tak kenal mamat ni mmg tak tau la nak kata apa, masa dia join ducati dulu, aku rasa satu tindakan yg bodoh..sorry eh fans rossi..aku jujur..sebab dia mmg ditakdirkan forever dgn yamaha.

ini jentera casey stoner


aku amik ticket grandstand yg betol2 depan podium, ni aku pindah tempat utk tgk corner lap secara dekat..

rossi lagi? sebab giant poster dia je yg banyak kt sini..pffttt aku amik jelah gambar..oh, payung mmg perlu weii klu pi tgk motoGP ni, sebab time aku pegi hujan kejap.....


tu serba sedikit gambar yg aku ada, actualy gmbr ada banyak..tp aku da deleted sebab ada gmbr ex-BF aku ada, apa kejadah nak simpan lagi kan? hhahahahahaaa

bagi aku, tgk kt sepang or tgk kt TV rumah..ada pro and contra..
kt sepang feel dia lain, wlupun ko x bleh tgk wholegames dia mcmana..n bingit telinga weiiiiii
tp tgk kt TV mmg ko akan nampak keseluruhan games tu mcmana, mmg lagi best sebenarnya..yg penting telinga ko takkan bingit weiiii..n dapat tgk bontot riders yg ko suka lagi..hahaha

ni masa marc marquez dpt petak 1st masa qualified..dia mmg sangat berbakat..#teamHonda

hensem kan? melting weii...wlupun masa ujian kelayakan dia dpt tmpt ke5 n start race di petak ke-5..aku bangga dia menang...

corner baring uolls.....



betol tak aku cakap siap bleh tgk bontot diaorg lagi..LOL

marc marquez n jorge lorenzo .. semangat berpasukan mcmni yg kita nak wlu berlainan team kita tetap kawan :)

oh, dia sebaya aku 28tahun :) heeeeeee

ko tgk dimples dia tu.....mcmana aku tak angau weiiiiiiiii

Result :)

sape tak kenal mamat ni....#46 Valentino Rossi..dia tmpt ke-4

marc marquez ni mmg murah ngan senyuman

Jorge Lorenzo :)

*Sorry quality gambar kurang memuaskan sebab aku snap guna fon je and aku tak upgrade astro HD, takpe nnt aku upgrade ke HD eh..baru puas hati tgk kan?


okeyh, kesimpulan aku..race aritu mmg best..
berbaloi aku marathon tgk dari hari sabtu n ahad
wlupun moto3 n moto2 banyak insiden excident n pelumba negara kita pun terlibat sama..
aku terus terbayang insiden tahun lepas yg mengakibatkan pelumba senegara ngan Valentino Rossi maut...mmg mendebarkan..aku berdoa sangat takde insiden mcmtu berlaku ahad lepas..

yang paling epik sekali, masa Dani Pedrosa berjaya memintas Lorenzo dengan bergaya sekali..
hehehhee itu paling manis buat aku :)
pastu adengan potong memotong n bergesel antara Marc Marquez ngan Jorge Lorenzo mmg mendebarkan betol..aku mmg nampak yg marc Marquez mmg hebat :)
aku harap dia xkan berpindah ke jentera lain mcmana rossi buat dulu..
masa tu dia mmg diambang kemahsyuran,pastu join ducati terus x nampak hasil sangat..
20laps aku rasa sekejap je berlalu..heheheeheee
tahniah kepada semua pemenang :)

lastly but not least, korang perasan tak yang naik podium aritu semuanya ada dimples :) hahahahaha
aku perasan weiiiiiiiii....


yeay!!!!! #teamHonda menang!!! #26 #93

6 comments:

  1. Bahahaha serious kau memang fanatic habes dengan MotoGP ! Gilaaaa arh ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku minat apa yg pompuan lain kurang minat..hahaha motoGP,Bola,Futsal semua jenis sports aku layan..hehehehehee

      Delete
  2. akak pernah pegi sekali tgk MotoGP ni... boring nak mampos rasa nyer... pastu dh tknk gi dah..sebbaik masa tu tiket bos yg kasik.. hhaahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak zura, klu boss ada bagi ticket free lagi jual kat ana tau..heheheheheee

      Delete
  3. homaigucci............
    letak gamba ex bf....ya Allahhhh tetibe sy pulak rase sedih kejadah!!!!!
    btw org puteh memang hensem lg2 atlit! hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadiey jgn sedih2 plak.. ana pun suka mamat yg putih2..tapi, x penah dapat..ahhaahahaaa

      rare kan letak gambo ex-BF berani mati punye olang....hahahahaa

      Delete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='