Contributors

Thursday, October 24, 2013

UPDATED!!! Persiapan ke SABAH

Salam manis uolls...
arini tetiba spirit utk menghapdet blog dtg mencanak canak..
kalau tak semedang malassssssss...

eh, ke aku nak blagak kt korang yg aku nak pi sabah?
barangkali mcmtu lah agaknya..
kah kah kah
takde laaaaaah...aku gurau je
baru nak bjalan2 dalam malaysia aku dah riak kan..
astaghfirullahalazim..padahal uolls semua lagi hebat..
da jalan merata rata ke luar negara..
:)

ok, aku nak updated pasal persiapan aku nak ke sabah nnt..
yelah utk tatapan aku dimasa akan datang nnt..
sebagai kenang-kenangan gitu..

aku pegi KK 31/10/2013 ( khamis ) flight pkl 6.45 ( klu x silap la.. )
aku stay sana sampai 6/11/2013 ( Rabu )
aku return semula ke KL flight pkl 11.45am..
naik AIR ASIA je yg aku mampu..
oh, kedua2 masa pegi n balik tu sudah di RE-SCHEDULE semula oleh pihak Air Asia ye..
pfftttttttttttttt mcm gampang kan? huhuhuhuhuhuuuu
korang kira la berapa hari aku kat Sabah ye...
heeeeeee....lama kan?

jadi aku listkan beberapa benda yang penting kt sini

1) Hotel ( utk 31/10/2013 - khamis ) - belum decide lagi nak stay hotel mana
2) Hotel di kundasang - Kinabalu Pine Resort ( Payment da settle )
3) Hotel K.K ( 2/11/2013 - 6/11/2013 ) - Promenade Service Apartment ( payment da settle )
4) Transport from Airport KK - Hotel - Member yg pick up ( lawyer from sabah, kawan P's )
5) Kereta Sewa - Member P's yang akan uruskan.
6) Toiletries
7) Ubat-ubatan
8) Kamera
9) Itinerary sepanjang di Sabah - da settle, hahaha pecah kepala fikir nasib rmai blogger yg baik hati.bleh refer kt blog diaorg jerk..:)
10) GPS - dah ada, guna fon P's yg cggih tu pun boleh...:p

aku pilih Promenade tu sebab ada dapur, so sepanjang aku kat sana nnt aku boleh masak.
lagi jimat aku rasa, sebab aku boleh makan sepuas puasnya..lagipun aku bukan lah x pandai masak..
aku google je resipi pastu campak2 dlm kuali terus siap..hahaha makan la sampai muntoh ye....

Kinabalu Pine Resort plak, sebab ramai yg kata lawaaaaaa...so, apa lagi bukan selalu aku pi kundasang tu weiii..tah2 sekali seumur hidup je aku jejakkan kaki kt sana tu..

kalau korang rasa ada benda lain yg aku tertinggal, korang boleh la inform aku eh..yelah kadang2 ada benda yg kita terlepas pandang dek terlalu excited nak kesana..

ok, kat sini aku akan inform jumlah keseluruhan RM yg da di keluarkan setakat ni..

1) Flight Tix Air Asia (Return / 2 pax ) - RM 445.00 ( include meals n baggage )
2) Promenade Service Apartment ( 5D4N ) - RM 372.00
3) Kinabalu Pine Resort ( 2D1N ) - RM 240.00 ( Deluxe King include dinner & Breakfast )
4) Hotel DeGalleria ( 1night ) - RM 92.80 - Superior Queen
5) Kereta sewa (VIVA) - RM 95.00/day

TOTAL : RM1244.80

setakat ni, tu je yg aku nak inform.
aku akhiri entry yg tak seberapa ni ngan gambar tuan belog.
harap2 xde yang jemu eh tgk muka aku ni..hahahahaa bukan apa, aku saje je nak tayang jerawat
aku ni..ko hadeeeeeeee?

ni gambar semalam..hahahahaaa

ni gambar arini, panas lagi, baru je snap sebelum up entry..:)




XOXO..
publishhhhhh....

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='