Contributors

Monday, November 19, 2012

aku feeling minah KOREA :-)

Salam..
waaaahhhh..tajuk x hengat! kelas kau jahhhhhhh!!!...
ahahahahhaaaaa...
aku sebenarnya ada buat list utk benda2 yang aku teringin nak makan, or teringin nak pegi..
seperti contoh, aku bukak belog orang ( baca tau bukannya stalk ) pastu aku tgk dia makan sedap2,
so aku terus laju2 amik fon type laju2 jugak " P's..ana teringin nak makan tu"..kejap2 SMS P's lagi, " P's ana teringin nak pakai tu ", kejap2 SMS P's lagi, "P's ana teringin nak pegi sana"..macam2 la weh...
sampai pening P's nak layan...in the end P's terus cakap " hokeyyy...amik semua" ahahahaaa....
aku kan gewdik2 hotmanja..haruslah mengada2 sikit...

hokey, sambung balik kepada niat asal entry ni, aritu aku pergi makan kat SEOUL GARDEN , tp sebelum menyampai kat "SEOUL GARDEN" aku beli DURIAN PANCAKE n makan kat PANCAKE HOUSE..hahahahaaaa dasar pelahappp mmg mcmni..semua pun nak bak kata P's la...ahahahaaa




 * hokey...aku mmg hover terlebih..ahahahahhaaaa tapi DURIAN PANCAKE aka DURIAN CREPE ni memang tersangat la SEDAPPPPP..makan sambil keluar airmata ( hokey yg ni tipu ) ahahahaaaa...




macam biasa, aku mmg suka tepek gambar banyak2..sebab aku malas nak type panjang2..penat wehhhh...
layan je gambar dulu eh, nnt aku cerita sikit2...




buffet start pkl 6pm, aku sampai awal..so, sebelum dapat masuk aku bergambar dulu...harus lah nampak signboard seoul garden tu...






ni antara menu2 yang aku ambik..

# DAGING BLACK PAPER
# DAGING BULGOGI
# DAGING SWEET SOUR ( aku hentam jerk sebab x ingat nama hehehhehee )



# LAMB.. aku makan banyak kot..hehehehhee sedapppp woooo......om nom nom nom
# IKAN
# AYAM



#SAYUR SAYURAN



#UDANG



#KIMCHI TIMUN+LOBAK




#BUAH-BUAHAN



#KUAH TOM YAM ( xdelah sedap mana pun..hehheee sedap lagi aku masak )




meleleh air liur aku tgk daging yg sedang dipanggang tu...sedapnye...sedapnye....
keseluruhan okey lah...not bad..boleh diterima oleh tekak aku..bayar mahal2, haruslah makan semua benda kan...ahahahahaahaaa....tapi, kalau nak pergi sini elok pergi beramai ramai..mmg confirm meriah wehhhh.....


OK lah, aku nak pergi jilat resit..yelah da hujung2 bulan mcmni, haruslah jilat semua resit yg ada, arini aku nak jilat resit SEOUL GARDEN ni...esok aku jilat resit STARBUCKS plak, lusa aku jilat resit makan kat SERAI aritu..tulat aku jilat resit PANCAKE HOUSE..ahahahahaaaaa begitulah seterusnya sampai aku dapat gaji...sekian bye! ( lap airmata )




mmmmmmuuuaaahhhhhhh!
XOXO!

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='