Contributors

Monday, December 10, 2012

entry TERTUNGGAK

Salam..
silalah lempang aku kerana tahap kemalasan yang melampau..
aku rajin baca belog orang jerk..
tapi belog sendiri? nan hado...
arini aku terpanggil untuk buat entry ni..
( ceh....terpanggil konon..ayat nak novel sangat )

last week ( khamis ), aku gerak ke kulim, kedah, utk attend wedding abang P's..
aku drive sampai RNR SUNGAI PERAK, pastu Along ( abang ipar P's ) sambung drive sampai destinasi yang dituju..homestay kat kulim.

Oh, kami gerak berempat, shamin ( adik P's from UIA ), Aku, P's & Along ( abg ipar P's from kluang ).
kami sampai Kulim around 5am. sempat tido sekejap pastu bangun solat subuh, terus mandi & bersiap2
utk ke masjid. Abang P's nikah pagi, iaitu pukul 9am.

tema utk family n kaum kerabat P's adalah PEACH. aku pakai baju P's jerk..sebab x sempat kot aku
nak cari baju kaler PEACH. heheheheee...shawl pun pakai P's punya jerk..















SABTU plak tema baju kaler hijau..aku pakai baju raya lepas jerk..lagipun baju ni aku jarang pakai sebab susah nak iron. hehehehe..aku mmg pemalas tahap gaban nak iron baju weh,.. sebab ni blog aku, haruslah banyak gambor aku jerk..wahahahahahahaaa....




















majlis berjalan dengan lancar, penat tu lumrah kalau majlis kahwin ni..yang penting semuanya okey, xde benda2 yg x diingini berlaku. aku pun enjoy jerk..lagipun dalam family aku, masih belum ada pengalaman lagi melibatkan majlis kawen kawen ni..heheheheeee nak tggu adik aku kawen tah bila..aku? silalah jangan tanya..aku menunggu CEO mana2 company yg dtg melamar aku..hahahahaha...

next entry aku cerita pasal wedding side lelaki plak k...bye, salam :-)

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='