Contributors

Wednesday, November 7, 2012

Selamat Hari Jadi diri sendiri!

salam semua..

Tajuk x hengatt..ahahhaaa actualy Birthday aku 26th October yg lepas, jatuh pada Hari Raya Qurban..
so, tapi sebab aku malas, so baru skrg aku update pasal birthday aku..yelah, usia makin meningkat wehhhh..so aku malas nak kecoh2, dapat hadiah mmg best, tp umur makin meningkat mmg x best..dan soalan2 yang famous org tanya kat aku adalah, BILA NAK KAWEN? fuhhh..aku tension gile..whole day mood aku mcm gampang nnt..ahahahhaa

dan tahun ni paling bermakna buat aku, sebab aku dpt hadiah yang plg besar selama aku hidup ni, Al-Hamdulillah, "HADIAH" yang aku bawak kat "AKHIRAT" nanti..aku dapat surat daripa H.R, bila aku baca rupanya masa RAYA QURBAN aritu, nama aku terpilih untuk mendapat 1 bahagian dlm ibadah qurban..Amin..Amin ya rabbal alamin..Hanya Allah je yg dapat balas jasa GMD aku..rasa nak menangis baca..terus aku call mak aku, bagitau..Excited terlebih!

semalam plak, budak2 ofis aku ( Admin / I.T dept ) diaorg buat surprised birthday party utk aku ngan azri..( dush! bengang sebab kena share birthday party ngan org lain, ahahaha dasar tamak haloba! )
terharu sangat2..yelah, tiap2 bulan aku susah payah masak utk celebrated birthday org lain, tp bila turn aku da hujung bulan 10 tp still xde celebration pun...hehhee tup2 semalam...patutlah beria2 boss aku tahan daripada aku pi breakfirst kat cafe opis..hehehehhee

anyway..thanks kepada En.Zizi my lovely boss, my lovely sis Kak Lin,kak saimah,kak shakina,kak ida,kak fiza,kak hanim ( kakak2 ku ramai kat opis, nnt ada yg sentapp klu aku x sebut nama..ahahahahaaaa ), Admin dept : eman, abg jidin, abg hasolah, nuar, I.T Dept : abg wan, hakim dan semua sekali la...tahun depan buat kat hotel eh utk celebrate birthday ana..wahahahaaa














HAHAHAHAA..WOI AZRI, PELAHAP! TGGU LA DULU WEHHHHH...

AHAHHAAAA AKU PUN SAMA LAH!



P/S : AKU DAPAT ANG PAU DARI EN. ZIZI..KO HADE? WAHAHAHAA



mmmuuuaaahhhhh!,
Anna Hashim
XOXO
pelukciumpelukcium!

4 comments:

  1. heppy belated birthday! hehehe :D

    ReplyDelete
  2. thanks awak :-) hadiah? hadiah? hadiah? xde eh? heheheeee
    gurau jerkk...

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir, singgah sini dan follow...

    ReplyDelete
  4. thanks awak..actualy blog saya xde apa yg istimewa..tempat utk membuang rasa boring jerk..:-)

    ReplyDelete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='