Contributors

Friday, November 2, 2012

My Must-Have from Coach Holiday 2012 ( A.V.E.R.A.G.E . J.A.N.E - Hanie Hidayah )

Salam semua....
aku betol2 bersemangat nak hupdate belog buruk aku ni..
Sebab...
Sebab..
Sebab..
Belogger kesayangan aku ( ayat bodek la sangat2 ) nak giveaway 2 special surprise wallet COACH..
diulangi WALLET COACH yg berharga RM600...check kat SINI
ffuuuhhhhhhhhhh!!!!!!....
HOPOCOT! HOPOCOT!!!!!!
sape yang xnak wehhhh....
hanie, u memang best...hehehehheee ai berikrar yang ai xkan gagal untuk membaca setiap entry kat belog u eh? eh? eh?
hehehehheeeee........







bagi sesiapa yang menghikuti perkembangan daripada COACH ni, diaorg baru kuarkan collection baru..
" COACH HOLIDAY COLLECTION 2012 "...okey, aku terus terang jelah..aku mmg x berapa tau sebab aku x berapa nak mampu weh nak beli handbag or wallet yg mahal2 ni....sebab aku mmg ada banyak komitmen dalam erti kata lain tanggungan, biasanya aku jalan2, jeling2 je beg or wallet mahal2 ni, nak pegang pun x sanggup, hehehehheeee...so cik HANIE please pilih ai eh..hahahahahaaaa



Aku berkenan sggh dengan beg kat atas tu, sebab..aku suka kaler BIRU..biru kan kaler LAUT...lembut jerk..mmg kena sangat dengan nama collection terbaru drpd COACH ni " HOLIDAY 2012 ",ada berbagai pilihan WARNA yang menarik.. bila sebut holiday jerk aku mmg x bayang tempat lain dah, aku bayangkan pulau n laut jerkkkk.........
pastu, bila aku bawak beg ni, orang semua tertumpu kepada handbag ni, SEBAB? kaler nyer yang menarik membuat semua org tertawan, pastu  design yang SIMPLE, KEMAS,tali boleh dilaraskan panjang or pendek..yang paling penting aku boleh letak mcm2 dalam beg tu, silap2 botol air tupperware aku pun aku boleh sumbat..memang nikmat alam...tak boleh nak dinafikan lagi..boleh digayakan dengan berjenis2 baju weh...maksud aku style korang la, ikot suka..macam aku? aku style k-pop..ahahahaaa colour block katanya....

okey, kawan2..apa tunggu lagi....cepat baca terma n syarat2 kat belog cik HANIE HIDAYAH kita ni eh..
okey lah...aku nak berangan yang aku menang wallet COACH ni daripada cik hanieeeeee......senyum sampai telinga...:-)




XOXO,
pelukciumpelukcium!


No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='