Contributors

Tuesday, November 6, 2012

S.I.N.G.G.A.H S.E.B.E.N.T.A.R

Salam semua....
eh, actualy aku lupa aku nak cakap pe tadi, sebab time aku ngah mengarang ayat dalam otak, tetiba ada org panggil aku..kacau betol..so, xdelah ayat bunga2 pembuka kata daripada aku eh..

weekend aku seperti biasa, agak sibuk jugak..sebab hari jumaat pas habis keje, aku terus amik P's kat opis, pastu mandi2, kemas beg terus berangkat ke station bas seksyen 17 shah alam, ye aku teman P's balik Kuala Kangsar utk amik baby swift dia.

dalam bas mcm biasa, org mmg x ramai cuma ada 5 org je termasuk aku ngan P's..mmg heaven sgt2..
boleh lari2, main kejar2 kat dalam bas..aku siap beramah mesra ngan driver bas..sebab aku bosan gile tgk jalan JEM giler...hehehheeee

aku naik bas pkl 9.30, sampai Kuala Kangsar hampir pukul 1am..fuuuhhh...menahan sejuk kat dlm bas sampaikan aku pakai baju 3 lapis kott....gile sejuk! pastu da turun bas ada 1 insiden yg x bleh dilupakan, P's tertinggal Wallet kat dlm bas...WHATTTTTT? ye...tertinggal WALLET dalam bas...apa lagi, Ayah P's jadi hero pada malam tersebut sebab kejar bas tersebut, bas ikut highway tp ayah P's ikot jalan lama..T_T..uhuhuuuu, aku ngan P's tggu kat kedai sampai pkl 3am..pastu nak xnak P's terpaksa call cousin dia utk amik kami bwk balik kerumah, sampai kat rumah mak P's plak tak jumpa kunci pagar..hahahahaa so, terpaksalah panjat pagar T_T bila da panjat, tgk2 pintu pagar tu x kunci pun....alahaiii..mmg seronok T_T..hehehheee memang kenangan yg x bleh lupa, seronok, dan funny sebenarnya...

hari ahad aku ngan P's amik keputusan utk naik ke CAMERON HIGHLAND, unplan sebenarnya..tapi redah jerk..ni 1st time aku jejak kaki kat cameron..so ada sedikit gambar..no camwhore..wahahahahaaaa
time pergi aku naik dari simpang pulai, balik aku ikot jalan tapah..fuuuhhhhhh...mencabar gile, kesian P's sampai muntah2 kot....pastu kena marah ngan mak P's huhuuhuhuu pity on u P's..

anyway, thanks P's coz bawak ai jalan2 naik cameron sambil membawa tilam n beg yg besar...ahahhhaaaaaa
memori sangat2....nanti kita gi lagi eh? eh? eh?


                                                                        












































aku da malas nak type da, bye
mmuuah!
XOXO

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='