Contributors

Tuesday, March 1, 2016

CIMB Card Promotion di ZALORA


Bila sebut je ZALORA, I rasa semua orang mesti tau. Baik yg perempuan mahupun lelaki. Klu perempuan memang akan excited bila dengar ZALORA. Cukup buat perempuan senyum sampai ketelinga. Tapi kaum lelaki pun apa kurangnya! Abu’s knowledge pasal ZALORA lagi bagus daripada I J hahahaha, dia tahu semua benda yang ada jual kat ZALORA. I syak Abu’s selalu shopping dengan ZALORA.



ZALORA semestinya peneraju utama destinasi fesyen online, yang sememangnya cukup terkenal dengan koleksi barangan fesyen yang meluas merangkumi aneka pilihan pakaian, kasut, beg dan aksesori dari jenama-jenama antarabangsa dan tempatan. Yelah, zaman sekarang ni teknologi semua dihujung jari, hanya dengan sekali klik sahaja kita dapat berbelanja dengan pantas, jimat masa tenaga dan duit minyak + tak perlu menempuh jammed!
Menerajui penjualan barangan fesyen secara online di Malaysia, ZALORA merupakan satu nama yang dipercayai ramai dan telah melakar beberapa siri penjualan yang cemerlang. Bukan itu sahaja, nama ZALORA juga turut dikenali kerana telah banyak berkolaborasi dengan pereka-pereka fesyen terkenal tanah air seperti Jovian Mandagie, Rizalman, Melinda Looi dan ramai lagi!
Oleh itu, untuk menghargai sokongan para pembeli setia yang sentiasa bersama ZALORA sejak tahun pertama di perkenalkan di Malaysia, ZALORA sering memberikan tawaran dan promosi hebat yang menguntungkan. Kini, para pembeli berpeluang menikmati tawaran hebat dengan memiliki barangan idaman mereka daripada jenama-jenama terkemuka dengan harga yang lebih murah!



Salah satu promosi yang ditawarkan di ZALORA adalah CIMB Card Promotion khusus untuk pemegang CIMB Bank Cash Rebate Platinum MasterCard dan Kwik Card. Tawaran sebanyak potongan sehingga 25% ini boleh anda nikmati apabila membuat pembelian di ZALORA dengan menggunakan kad tersebut.
Bukan itu sahaja, anda juga boleh menikmati perkhidmatan penghantaran percuma terus kerumah anda dan juga boleh membuat pulangan secara percuma selama 30 hari selepas tarikh pembelian. Tunggu apa lagi? Rasai pengalaman membeli-belah dengan mudah dan menjimatkan dengan tawaran ZALORA CIMB Card Promotion sekarang!

happy shopping guys! :)

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='