Contributors

Tuesday, September 3, 2013

P.E.N.T.A.S & R.A.Y.A

Salam sayang semua..
ada ke yang baca belog usang aku ni?
hahahaaa...tuan punya belog memang malas tahap gaban..
cerita mmg banyak, tapi malas nak draft..aci x?

ramai yang da up entry raya ,open house raya, dan mcm2 lagi.
aku je yg baru nak cerita pasal raya aku.
hahahaha
bertabah la korang ye.

ok, kita mulakan dengan Open house tempat aku bekerja ni.
amaran keras! entry ni mungkin akan mengandungi banyak gambar.
tp mintak mahap la ye, gambar makanan xde..hehehehe

jumaat lepas, 30/8/2013 company tempat aku bekerja buat open house di
Hotel Istana,jln Raja Chulan.
even start 2.30 - 6.00pm.
tapi aku da berkampung dekat sana daripada pagi weh..
so, pagi aku mmg langsung tak masuk opis..Yeayyy....

oh, bagi yang rapat ngan aku mesti tau aku memang minat menyanyi, sejak dari kecik lagi.
tp once aku join company skrg ni, aku diberi peluang utk membuat persembahan didepan khalayak ramai, tan sri, dato' seri, datuk wira, dato' n VVIP yg lain. ni jugak 1st experience aku menyanyi diiringi live band..hahahaha yg paling best kat Hotel Istana plak tu..ramai tetamu yg datang.

Alhamdulillah, semuanya okey..aku penyanyi amatur bukannya pro..so, klu ada silap tu
kira HALAL jelah kennnnn...

Aku mmg akan terus menyanyi, tapi bila aku kawen nanti, klu husband aku tak kasi aku menyanyi
depan khalayak ramai, aku redha..kena patuh arahan suami, x cium bau syurga nnt...
terpaksalah aku nyanyi kt depan dia jerk..keh keh keh


 gambar aku bersama Fariz. aku mmg ngam ngan dia, 1 kepala, otak gila2 gak mcm aku..bila da berjumpa n berdua tu mmg ngam sekali..hahahahaaaa...



Group nasyid drpd BERNAS. comel2 belaka kan?

 nilah kawan2 aku kat opis...dari kiri :- kak nisa, kak nora, saidah, kak paridah n kak ema



 penyanyi lelaki utk band tradewinders dari kiri :- adam ( sudah berkahwin ), fariz ( masih bujang trang tang tang )



 aku dengan abg zul, gitarist utk tradewinders. sudah berkahwin..keh keh keh


 abg Raf, Drummer utk Tradewinders..oh, dia juga boleh menyanyi..sudah berkahwin juga...hehehehee





 kemain lagi kan aku menyanyi..hahhaaaa




 abam abam kacak band Tradewinders.








 nilah dia ahli2 kumpulan band Tradewinders, dari kiri :- Abg Raf as a Drummer, Abg zul Gitarist, Abg Izam Gitar Bass, Adam Vocalist lelaki, Fariz Vocalist lelaki, En. Maar Piano ( semua dia boleh ), yang kt depan pkai baju kelabu ni Abg Marwan gitarist ( back up Vocal ). aku sorg je bunga diantara kumbang kumbang yg ada :-) heheheeee






ni je sebenarnya aku nak cerita.
:-) aci ehhhhhh.....

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='