Contributors

Thursday, April 25, 2013

"HABIBI" & "RAUDHAH"

Salam semua..
Aku ada jual Perfume TANPA ALKOHOL daripada DUBAI. sila click Lilly Rose Collection
Ada 2 Jenis. Bau sangat harum, TAHAN lebih drpd 8 JAM.
Bau yang sangat Fresh. aku start jual kat opis, jualan amat memberansangkan,
sebab tu aku berani jual kat Blog ni..hehheheheee

untuk perkenalan, aku baru bawak masuk 2 jenis haruma, iaitu :-


1) HABIBI
3ml - RM10
postage RM5 ( semenanjung Malaysia )
RM7 ( Sabah / Sarawak )







1)RAUDHAH
3ml - RM10
postage RM5 ( semenanjung Malaysia )
RM7 ( Sabah / Sarawak )





Harga Perkenalan / Promosi ni akan berakhir pada 5/5/2013, selepas pada tarikh tersebut harga sebotol 3ml RM15.
bagi yang membeli 1dozen atau lebih FREE POSTAGE. serta akan mendapat SPECIAL PRICE daripada aku


apa tunggu lagi, meh cepat beli perfume ngan aku..
akan datang aku akan tambah lagi versi2 bau yang lain..semestinya yang menarik..hehehehheee


bagi yang berminat sila email or whatsapp aku,

email : anna@shapadu.com.my
whatsapp : 012-3304 584




adios :-)

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='