Contributors

Friday, June 14, 2013

H.O.L.I.D.A.Y 2.0.1.3

salam semua..
yes aku tau, aku da lama x update blog..
yes, aku juga tahu lately ni aku mmg agak malas..
ye..cukup! aku tau aku mmg pemalas..
kah kah kah

okeyh, aku senyap bukan bermakna aku xde aktiviti..
malahan penuh kot aktiviti aku tiap2 minggu..
cuma..
tulah, aku malas nak mengarang ayat bagai..
takkan aku nak tepek gambar je kot...

okeyh lah..hujung tahun ni aku pi bercuti..
tak sabar jugak rasanya..
tapi doakan lah semuanya okey..
tiada halangan, duit pun cukup..
aku akan bercuti selama 6D5N
ahahahhaaaa.....

layan teaser dulu....

gambar2 semuanya sumber dari google kecuali tix flight tu...
mula2 aku nak naik MAS sebab dia pun ada buat promosi jugak, tp bila tgk AIR ASIA lagi murah, so aku pun grab terus. RM200++/pax ( return ) okey la tu kan? kalau aku naik MAS RM300/pax ( return )

xpe, next time aku bleh try terbang dgn MAS plak, insyaallah kalau ada rezeki lebih. Amin



















see u sooooooooooonnnnn........

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='