Contributors

Tuesday, September 11, 2012

JIWANG karat!

Salam...
klu sape yg baca blog aku mesti korang semua anggap aku ngah meroyan..
ahahahhaaaa nope! aku bukan ngah meroyan..tapi lebih daripada meroyan..
ahhahaaaaaa hover hokeyyyy!
mood aku skrg ni memang nak dengar lagu2 yang jiwang..yang boleh tenangkan hati aku..
so aku nak selitkan jugak lirik lagu ni...


Pusi terindah - Kangen Band

kurasakan telah ada yang merindu..
kutak pasti itu yang bisa membuai
kutau dirimu hanya serasa, kepingan,
didalam hati
setiap terucap kata itu aku tak sanggup
membalas smua anugerahmu
kutakut dirimu terlalu berharap akan hangat
sentuhanku
kuakui dirimulah yang terindah
yang tak akan pernah bisa kulupakan
namun bila kau slalu ada disisi takkan bisa
berikan apa inginmu
kubukan terbaik atas cinta sucimu
ku pasti tak dapat buat kau bahagia
aku bukanlah raja dengan sebuah mahkota
yang tercipta untuk dirimu….
kau percikan rindu untukku
kata cinta yang pernah kau beri
kan kau dapatkan
sakit yang kan kau rasa pelukanku
(kau kan tau diriku tak bisa,
membelaimu bahagia)


P/S : serious! lagu ni mmg best weh.....
adios!




aku nak tunjuk yg kulit muka aku da bersih semula.....ahahahaaaa * gelak hover!

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='