Instagram

Friday, September 28, 2012

Cakap - Cakap NAFSU

whatsapp aku ngan yaobo aku...ahahahahaa


Y : syg...
      i rasa bdn i semakin membesar
      hahaha
      asik makan je
A : ahahaaaa
      xyah nak komplen itu ini
      syg tu yg x kawal nafsu makan
      syg, bukak www.alhumairacontemporary.com.my
      lawa x tudung tu?
Y : sayang....
      nafsu mmg susah dikawal..
      hahaha
A : eh?
Y : apa eh?
     syg lapa...
     mcm mana ni?
A : ala..gemok makan jelah..
      ahahahaahaha
      :-p
Y : hahaha
      taknak
      nanti gemok
      pastu syg kutuk
      huh
A : hahahahahahahahaa



klu nak jadi macamni sila makan banyak2 eh..heheheheeee






sayangku..adat la kalau GEMOK kena kutuk..ahahahaaa
nafsu mmg susah nak kawal, baik nafsu SHOPPING mahupun nafsu MAKAN...
ahahahahahaaa...

org ngah sibok sembang pasal lapar nak makan, aku sempat tanya pasal tudung tu lawa ke x..
ahahahahaaa..nafsu..nafsu..nafsu..

aku sendiri pun susah nak kawal nafsu shopping online..pantang nampak..lagi2 kalau tgk GROUPON..ahahahhaahaa

selamat berkawal NAFSU ye semua..

adios,
MMuuuaaaahhhhh!

5 comments:

  1. ahahahaha...sayang saya mmg mcmtu..
    mmg kuat makan..pastu komplen itu ini..
    cakap da gemok la, badan besar la..ahahahhaaaa
    xpe, gemok2 pun ada org sayang..ahahahahaaa

    ReplyDelete
  2. mmg masih ade yg syg..tp klu cmtu sekali..
    x syg diri sndiri name nye tuh..


    ReplyDelete
  3. ahahhaaaa...gmbar atas tu xde kene mengena dgn beliau ana..ahahahahaa
    susah klu nama kita sama kan? mcm ckp ngan diri sendiri plak...
    hewhewhewhew

    ReplyDelete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='