Contributors

Tuesday, May 22, 2012

thanks elaun U.I.T.M ( for DPLI student )

Salam,

first of all, aku nak ucapkan big thanks kat 2 org kakakku yang Comel for the treats semalam..
serious syok..



so, entry ni aku buat khas untuk mereka, kak fiza n kak wanie :-)





Al-Hamdulillah, aku memang x pernah tolah rezeki, lagi2 rezeki yang berbentuk makanan..
mmg aku takkan tolak punya lah..sebab tu badan aku ber++ sihat..tapi bila nak turunkan n buang lemak2
sekeliling badan ni memang T______T dibuatnya weh....



so, semalam aku gi makan kat restoran Gardens, Sunway Pyramid ...nom nom nom sedaaaap!






Setiap gambar ada lagunya..so layanzz...



muka kelaparan :-)

kak wanie n kak fiza





mak buyung sabar menanti makanan dihidangkan diatas meja :-)


mari kita check menu..



 #1 : SPAGHETTI SEAFOOD ARRABIATA
yang ni mak buyung punya..sedap woo..nom nom nom...






 #2 MELON JUICE


 yang ni aku punya, x berapa sedap..rasa macam buah tembikai yang da lama ..x fresh pun T__T tp aku habiskan jugak..licin weh..




 #3 marshmallow + ice-cream


 yang ni FREE...:-)






#4 ICED CAPPUCCINO

yang ni kak wanie punya..aku x sempat rasa pun..heheheee





 #5 GRILLED TERIYAKI CHICKEN CHOP


yang ni aku punya..deco haruslah kelass weh..wahahahahaa sedap jugak nom nom nom..






 #6 SIZZLING CHICKEN CHOP


kak wani punya, sedap jugak la..aku sempat rasa kuah dia sket..






#7 VANILLA CREME BRULEE....
sangat sangat tersangatlah sedap weh....
sangat2 recommended..nikmat Alam weh kalo dapat makan ni...
perot aku senyum jerk time makan ni hehehee...




#8 CREPES WITH STRAWBERRY

yang ni pon sedap jugak..ala, lempeng ko sapu ngan coklat pastu ko letak strawberry..da siap..
senang jerk..cuma nama dia jerk yang agak kelass sket...ahahahaa










kalau da kenyang mmg macamni..posing jerk..ahahhaaaa
tapi satu jerk yg mmg dari dulu aku mesti kena buat macamni..


-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
 -
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
 -
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
 -
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
 -
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
 -
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
 -
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
 -
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
 -
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
--
-

T__T memori aku mmg kecik nak ingat benda remeh mcmni..orang lain sume da upgrade 1TERA..cuma aku jerk still guna 1GB nye memori..ahahahaaaa ampunnn...



 









 



 



 






 









 
















amacam terliur tak?


K BYE....


No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='