Contributors

Friday, May 4, 2012

Rambut

Assalammualaikum :-)



Aritu aku ada dok gebang pasal nak bela rambut panjang kan? ahahahaaaa
nmpk gayanya tggu tahun depan la aku buat azam tu semula, sebab.....
aku da terpotong rambut la..ahahaha
potongan yg mcmana? yg mcm biasa aku potong la...



aku suka rmbut pendek bob cut, pastu blkg high cut..senang aku nak uruskan rmbt
aku tu,xde lah rimas sgt..tp leceh time swimming mesti kena pakai cap..



aku biasa pegi ( mmg saloon peberet aku ) March Hair Studio
klu korang tgk juara lagu yg lepas, aizat de gunakan sand art artis kan?
tu director march hair studio, & yg paling penting org tu penah potong rmbut aku..
hhhahaaaa bangga sekejap! pengsan....ahahahaha
biasanya aku akan cari Pinny..dia biasa cuci, potong rambut & kemaskan kening aku..
ye, hanya Pinny sorang je yang tau kemaskan kening aku..aku mmg rapat ngan dia..:-)



aritu, Pinny xde..dia on leave..so, orang lain yg potong rmbt aku..
Cuci rambut orang lain, potong rambut aku plak orang lain..kelass ko jah!
macam retis dah..



logo ni tak clear sbb aku amik kt google jerk..




sebelum buat pape harus berfotogedik dulu!






Hopocot! Hopocot!..... terkejot aku tgk gambar sendiri, dengan rambut serabainya weh...
agak2 kalau bakal mak mertua aku ke, pak mertua aku ke, terkejut tak tgk rambut aku serabai mcmni? ahahahaha....





time ni dia ngah potong, blow rambut aku..kelass ko jah sempat amik gambar...:-)





tapi sorry time da siap semua boleh plak aku lupa snap gambar weh..
rasa cam nak hukum diri sendiri ngan ketuk ketampi duaratusdoplohkali weh...sighhhhh....








rambut aku bahagian belakang lebih kurang camni la...









aku sebenarnya teringin nak buat rambut macamni..agak2 sesuai tak?
mmg mengidam sgt2 la..meleleh air liur aku tgk weh..( sambil mengesat air liur kt tepi bibir ) ahahahha..













k,bye
Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='