Contributors

Monday, May 14, 2012

Happy Mother's Day & Exciting Race 2012 ( MBSA )

Salam HaiBeautiful & Selamat Hari Ibu :-) ..



Minggu ni memang minggu yang agak tough bagi aku,
aku balik kampung jumpa Puan Sri Nuraidah :-) Mak aku la tu..
hahahhaaaa aku bawak mak aku pi jalan2 kat gambang..
nanti aku cerita lain ok..





aku sedikit terkilan coz x dapat nak snap gambar time kat dalam stadium shah alam,
serious da macam running man weh.....
pastu satu lagi time berendam macam badak kt extreme park tu..serious mcm badak berendam dalam paya kot..air punya lah kotor weh..sampai paras peha aku..mmg dalam...
adehhhh...

semalam ( ahad ) aku join Exciting Race 2012..
perghhhh..drpd pagi sampai petang aku berlari jerk kejenye..
da macam running man plak weh..
hahahahaaaaa...
mmg best giler la...
semua sekali ada 88 team yang bertanding..banyak kan?
mmg meriah la semuanya..



walaupun team aku tak menang, tapi aku ngan geng2 aku berjaya tamatkan
race ni dengan masa yang di tetapkan..ahahahaaaa
hebat kan aku?
sila tepuk tangan untuk aku weh....





Our Lucky Number!


Dipagi hari sebelum start race muka masing2 elok jerk..ahahaha make up pun lekap lagi kat pipi..



RoadBlock pertama..

CP 3

serius aku x sedar bila gambar ni diambil..ahahahaaa amboi ustaz salman...tak ghuper ustaz da aku tgk..

time ni nak buat layang2..teringat zaman kecik2 dulu..

Oh! kayu diatas tiada kena mengena ngan layang2 yang kami nak buat..ahahhaaa

dah ghuper macam nak bungkus nasi lemak je ni..ahahahaaa



Tada...layang2 da siap..bila kami cuba naikkan mmg terbang dgn sempurnanya..sampai tak mau turun dah..ahahaaaa

Roadblock ke 2, bergambar ngan arca kat alam impian :-)

Roadblock ke 3, orang lain gi I-City malam2 hari..tapi kami gi siang2 buta..time tengahari plak tu..ahahahaaa

Roadblock ke 4 & yg terakhir kat masjid negeri shah alam

time ni checkpoint terakhir..kena buka kunci..& tangan aku mmg lucky!

ko tgk muka aku tu, dah x ghuper orang da aku tgk..adehhh..jatuh saham aku...oh, ye time ni aku da sampai check point yg terakhir di Space U8



ahahhaa apa kena la ustaz tu..cari surau x jumpa

ahahhaaaaaa senyum jgn x senyum walaupn kepenatan












No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='