Wednesday, November 23, 2011

AZAM 2012?

salam manis haibeautiful semua....


korang semua ada azam ke? seiingat SYE, SYE mmg x pernah ada azam pun..
ye SYE tau korang nak cakap yg SYE ni kolot..org xde arah hala tuju...
hehehehehee...
bukannye apa..SYE x pernah nak tetapkan apa2 yg harus SYE lakukan..
ala, rilex jerk...just go with the phlow..cisssss! omputeh konon..hahhaahaha
tp thn ni dengan tahap keiinginan yg tinggi, SYE mengisyhtiharkan yg thn 2012 SYE 
ada AZAM..yeaayyy...
tolong tepuk tangan!
tepuk kuat2...
fuhhh!!!!
lama jugak dok fikir apa AZAM thn depan..
ni jerk yg dpt SYE fikirkan setakat ni...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
1)
nak bela rambut panjang mcm zaman dolu2..(boleh ke? sebulan sekali potong rmbt..hahahahaha)
2)
nak jadi KAYA RAYA (seorg yg pandai menyimpan $$$)
3)
xnak bazir $$ beli benda yg x berfaedah..(menyimpan utk kawen hahahahahahaha thn 2020)
4)
nak dapatkan bentuk badan aku yg dulu selim melim mcm amber chia (fuhhh!!!!!!)
5)
terror memasak...(nak masuk masterchef US....)
6)
nak berkahwin beb...adehhhhhh........doa2 kan jelah SYE ada jodoh yg baik2...=)




sekian, wish me luck =)
=,='
assalammualaikum...x jawab dosa, klu jawab syg =)

2 comments:

  1. wasalam...
    ana doakan yg terakhir tu dulu yg akan tercapai k...hehehehe..

    ReplyDelete
  2. ariana8733 - Amin..thanks..doakan jelah ye..=)

    ReplyDelete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='