Tuesday, November 22, 2011

harimau muda AAAuuuuuummmmm.......

salam manis haibeautiful semua =)
bahang kehangatan bolasepak semalam masih terasa lagi..tahniah! sekali lagi buat
skuad muda harimau malaya coz telah beraksi dgn cemerlang sekali utk mempertahankan pingat emas
utk Malaysia setelah bertarung selama 120jam diatas padang...dgn keadaan provokasi yg tlh dicetuskan oleh penyokong indonesia ( kononnya siap jampi serapah bagai )...whatevapun dgn diiringi DOA drpd berjuta rakyat Malaysia..Al-Hamdulillah...pingat Emas ditgn kita (Malaysia)...

SYE cukup berdebar2, rasa nak tercabut jantung ni, bergetar tgn..jantung dup dap, dup dap..tuhan je yg tau..dalam hati ni x putus2 berdoa utk skuad malaysia...
& yg paling penting GARUDA dibunuh (ditawan) di laman sendiri, dihadapan ratusan ribu penyokong biadap indonesia...FUH!!!! puas hati aku!!!!!!

Bola itu bulat, adatlah mesti ada yg menang & pasti ada yg kalah..tp indonesia seaakan2 x dpt menerima kenyataan kekalahan skuad bolasepak diaorg..ada ke patut lepas tamat je perlawanan terus anggota ( doping ) nak buat test sejurus tamat perlawanan...ini mmg mendatang kan marah jurulatih OKS (ong kim swee)..yelah diaorang berhak MERAIKAN..diulangi beribu2 kali BERHAK utk meraikan kejayaan diaorang bersama2 rakan sepasukan yang lain, bila da selesai semua (selepas acara penyerahan pingat) ko nak buat ujian darah ke, kencing,pape pun ko nak buat..buatlah! be a professional lah sket beb...come on lah indon! jgn cari publisiti MURAHAN!...

alelelelelela oooo..ooooo...
alelelelelela aaaa..aaaaa..
HARIMAU MALAYA..HARIMAU MALAYA..
Auuummmmmm.....=)

asslammualaikum...x jawab berdosa, klu jawab sayang =)



teringin sgt nak tgk suratkhabar indon harini..kelmarin bukan men lagi hentam skuad malaysia sana sini..bila Malaysia menang hambik ko sebijik!!!!!

kita hebak weh!!!!!!!



muslim yg hensem....



time ni indon gigit jari jerk......:-p


No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='