Contributors

Friday, March 1, 2013

SPLIT HAPPENS!!!!!!

KSRS & MEDIA TENPIN BOWLING 2013


Salam semua....
da ada yang dapat duit BR1M ke?
kehkehkeh..pape da cakap pasal BR1M kan..

okeyh..sorry sangat2 sebab aku da lama x update entry baru..
x update aktiviti aku....ye, aku mmg pemalas gile...
update pun entry yang da basi..

okeyh, 2 minggu lepas,
company aku ada buat event KSRS & MEDIA tenpin bowling 2013..
tujuan event ni diadakan untuk merapat silaturrahim antara shapadu ngan media..
memperkenalkan shapadu kpd org ramai..
event ni buat kat sunway mega lane ( sunway pyramid )

mmg ramai media yang join, daripada utusan, berita harian, harian metro, news straits times, astro awani, suria FM, KL FM, karangkraf, chopper rockers dan ramai lagi. aku x ingat la..heheheheee

mmg best event ni, yelah..
aku da lama x main bowling...
hehheheheeeee....baling jelah..pastu tgk berapa yg kena..berapa pin yang jatuh..
pastu baling lagi, sampai lah habis 3 game...

okeyh sebelum pape...meh layan gambar tuan tanah dulu..
kakak kawasan!
muka baru bangun tido..mata bengkak..hahahhahahaaaaa








 abg andy, DJ KL fm....hehheheheee.....dia mmg slalu jadi mc klu ada event shapadu..:-)




 gambar ngan abg halim...auwww..aauuwww...:-) ai minat u sejak dari bangku sekolah lagi tau...hhehehehehehheheeee












wartawan magazine chopper rockers..abg ni mmg happening gile..tgk la gaya dia baling bola bowling ni..hehheehheeeee











 with wartawan astro AWANI :-) ehem ehem...









KSRS team..with en. Azman hassan..naib presiden kelab KSRS






okeyh..lepas je event ni aku terus zassssss ke tempat lain..ada kerja yg perlu disiapkan..
nak tau kemana? tungguuuuuuuuuu...........
 

bersambung......................

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='