Contributors

Wednesday, August 22, 2012

perempuan susah nak kawal aurat,tapi lelaki lagi susah nak kawal SYAHWAT!

dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi mengasihani..
assalammualaikum w.b.t

jam menunjukkan baru pukul 10.24,
ye masih terlalu awal untuk aku tidur..
ye, dan aku juga belum menunaikan kewajipan aku ( solat isya').
dan juga masih belum terlambat utk aku mengucapkan "selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin"

hari ini, genaplah kita semua meraikan hari raya yang ke 4..
maknanya sudah 4 hari juga kita meninggalkan bulan Ramadhan,
bulan yang penuh dgn keberkatan..
dan juga bulan yang banyak meninggalkan kenangan pahit & meninggalkan kesan yang mendalam
dalam hidup aku selama 27 tahun aku hidup didunia..

sebenarnya otak aku kosong skrg ni, hanya jari jemari aku je yang ligat mengetuk
kekunci laptop ni..apa yang aku fikirkan tidak sama dengan apa yang sdg aku perkatakan sekarang ni..
jiwa kosong...
otak kosong...
hati kosong...
ye, aku senang begini..daripada memikirkan perkara yang tidak elok,
buat mengotorkan hati & jiwa aku je..

aku harus bangkit!
aku tak boleh lemah!
kerana aku ada ALLAH!
aku ada FAMILY!
aku ada KAWAN2!

PADAM semua MEMORI! EMPTY kan RECYCLE BIN..
set dalam MINDA..
dia bukan lelaki BAIK!
dia bukan lelaki HEBAT!
dia bukan lelaki ELOK!
dia bukan lelaki KAYA! ( hoverr tau..)
dia lelaki KASANOVA!
dia lelaki KOTOR!
dia lelaki PENIPU!
dia lelaki JAHAT!
dia lelaki bernafsu SYAITAN!
fuhhhhhh....

Aku merasakan yang tajuk diatas tiada kena mengena dengan apa yang aku tulis sekarang ni..
Sigghhhhhh...salahkan Jari jemari aku, jangan salahkan minda aku..
aku harus mencari kembali semangat aku yang sudah hilang, mencari semula jiwa aku yang dulu..
dan mencari semula dimanakah hilangnya ANNA HASHIM yang dulu...



2 comments:

  1. Beautiful yaobo..
    Together we start a new chapter. He doesnt deserve anything from u.

    *what doesnt kill u make u stronger*

    ReplyDelete
  2. lovely yaobo,,
    thanks sbb jadi org pertama komen..
    dark choc akan menyusul nnt ye...
    kikikikiki....

    ReplyDelete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='