Contributors

Thursday, August 23, 2012

dari KEKASIH untuk KEKASIH..

dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani..
Assalammualaikum w.b.t

Ya Allah Ya Tuhanku..
Kau ampunkanlah Dosa-dosa kedua IbuBapa ku..
kau ampunkanlah Dosa-dosa Adik2 ku..
Kau ampunkanlah Dosa-dosa Ku Ya Allah!

Kau Tabahkanlah hatiku..
kau tenangkanlah Jiwaku..
Kau kuatkanlah Imanku..
untuk menghadapi segala dugaan daripada Mu Ya Allah..

Jika ini ujian yang terbaik untukKU..
Kau Tunjukkanlah Hikmah disebalik semua Ini..
aku Redha dengan segala ketentuanMuU ya Allah..

Kau berikan aku petunjuk ya Allah,
Kau tunjukkan Aku Kejalan yang lurus..
Bantulah Aku..
Kasihanilah Aku..
Aku memohon kepadaMU..
Aku Merayu kepadaMU Ya Allah..
Berikan aku nikmat hidup didunia ini Ya Allah..

Kau temukan aku dengan JODOH dikalangan orang2 yang
BERIMAN...
BAIK..
SOLEH..
TAAT..
yang bisa membimbing aku DUNIA & AKHIRAT..
yang bisa membahagiakan aku DUNIA & AKHIRAT..
yang bisa memberikan aku kesenangan DUNIA & AKHIRAT..
yang bisa memberikan aku kekayaan DUNIA & AKHIRAT..
yang sentiasa mencari keredhaanMU Ya ALLAH!..

Amin ya Rabbal Alamin...


No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='