Contributors

Sunday, August 26, 2012

Aku yang terSAKITI!

Pernahkah kau merasa
Jarak antara kita
Kini semakin terasa
Setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya
Teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita
Yang tak ingin ku akhiri

Kau pergi tinggalkanku...

Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia
Walau tak bersama dia....

Memang tak ‘kan mudah
Bagiku ‘tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia.....


P/S :
Anna, hidup ini mmg umpama roda..ada masanya kita diatas,
ada masanya kita dibawah..begitu juga dalam berkasih sayang..
adakalanya kita bahagia, adakalanya kita derita..
patah tumbuh,hilang berganti...
ini semua lumrah..lumrah yang akan dihadapi oleh semua orang..
mungkin caranya saja yang berbeza..setiap org mempunyai berbagai2 jenis kesulitan,kesenangan..
bukan ke adil begitu? takpe..biar kau bersusah-susah dahulu & bersenang2 kemudian..
semuanya dah tertulis didalam luh mahfuz..kita sebagai umat harus sedar, hidup ini hanya 1 pinjaman..
semuanya yang kita ada adalah 1 pinjaman..jadi kita harus sentiasa berusaha kemudian bertawakkal..
bersyukurlah dengan apa yang ada, kerana hidup ini adalah 1 ANUGERAH!

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='