Contributors

Friday, July 20, 2012

kisah perempuan #1

salam semua,
jam skrg da menunjukkan pkl 00.07am
ye, mata aku masih belum mampu utk lelap..
mcm2 yg aku nak luahkan tapi tangan aku kelu, hanya minda yg sentiasa mengerah otak utk
memikirkan berbagai macam perkara..
ye, aku tau aku mmg mudah,
mudah untuk,
ditipu..
percaya..
dan kesian..
tanpa memikirkan diri sendiri..
andai masa boleh diundur kembali..
x mungkin aku pilih jalan itu..
jalan yg nampak lurus didepan tapi berliku di belakangnya..
andailah aku bisa menjadi seperti doraemon,
akan ku putarkan kembali masa yang lalu..
akan ku pilih jalan yg berliku di hadapan,tp sungguh lurus di belakang..
ah! mungkin perasaan aku je yg begini sekarang ni..
tapi..
aku hanyalah manusia biasa..
merungut itu mmg lumrah..!
merungut itu mmg fitrah..!
merungut itu tidak susah..!
ah! aku beku kembali..
tidak mampu untuk menulis..


with love,
Anna Hashim





No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='