Contributors

Tuesday, July 17, 2012

KEMAAFAN ADALAH DENDAM YG TERINDAH

salam..
hai baeutiful semua..
aku mmg da lama x update blog usang aku ni..
arini aku nak membebel sket...
so, mana yg x tahan nak baca sila tinggalkan blog ni cepat2..
ahaaaa....
korang percaya tak pada jodoh yg dah ditetapkan oleh ALLAH S.W.T?
ye, aku sangat percaya..
Jodoh mmg sudah ditetapkan oleh ALLAH S.W.T..
tapi jodoh itu sendiri takkan datang bergolek..
kita sebagai manusia kena berusaha utk mencari,
kerana,
ALLAH menjadikan manusia itu sebaik2 ciptaan..
kita ada telinga untuk mendengar..
ada mata untuk melihat..
mulut utk bercakap..
akal & fikiran..
jadi gunakan sebaiknya pemberian ALLAH S.W.T itu untuk mencari
siapakah pasangan RUSUK kita yg sebenarnya...
banyakkan berDOA, mohon keberkatan..
selebihnya kita berserah kepada ALLAH S.W.T kerana,
DIAlah yang menentukan segalanya..


 Siapakah pasangan RUSUK aku?
Hanya ALLAH S.W.T je yang tau..
dan aku percaya pasangan RUSUK aku sedang menunggu utk aku mencarinya..
dimana dan bila?
WALLAHUALAM ..



with Love,
Anna Hashim






No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='