Contributors

Friday, April 20, 2012

Karnival Hari SHAPADU 2012 Fever......

Salam Manis HAIBEAUTIFUL Semua......:-)
agak lama jugak kan aku tak mengupdated blog yg dah bersawang ni kan? kan? kan? hehehehe
agak sibuk jugak dan malas nak perah idea nak tulis apa..
kadang2 tu idea datang mencurah-curah tapi MALAS plak nak type..hehehehe
ye..aku mmg terlebih-lebih dengan penyakit MALAS ni..uhuhuhuhuu
lempang skali baru padan muka sendiri..haishhhhh...

Ok, kali ni aku nak Updated pasal Karnival Hari SHAPADU 2012...
ye..SHAPADU ni nama company aku....T__T
aku antara salah 1 drpd AJK yg bertugas..wlupun keje aku xde lah sesibuk mana, saje je menyibukkan diri dgn snap gambo org..ahahahhaaaa ala2 photographer terhebat gitueewwww....haishhhh..

Tahun ni SHAPADU da berusia 40 thn!..ye, klu ada anak da besor panjang dah...hehehheee
mcm2 aktiviti ada..mmg best..:-) tu yg sampai muka aku jadi itam legam mcm anakbangla! oopppsssss...

ok, marilah kita layan semua gambar ni..ok...


* WARNING!!!!!!!!! ENTRY ni terlampau panjang tahap gaban..jangan baca klu korang semua takde tahap kesabaran yang tinggi....

Early morning da kena bangun...haissshhhh T__T

bajet mat topppppppp!!!!!

oh, aku nmpk tinggi..

comeynyer aina...

kak norlida...muka semangat jerk..

abaikan mereka ni..ahahahaa

nisa mmg fotogenik, pntg nmpk kamera..ahahahaaa

peace....

kuninglicious....

adik2 pancaragam!

Shapadu Lebuhraya

Team MERAH

Team Kuning

Team abg Security

waaaaahhhhh.....


kak ida with Dayah

Me with Kak Ida...
Kak seri,Aina,Dayah n Me

Kasih aka Kakak

Kak Lin Excited nak main..

Jgn Cari Gadoh!

Alalalalalaa...Comeynyer kak maizan

Alalalalalaa...comeynyer Soo Li Ean :-)




Adoilah..En Hashimarime mmg excited terlebih ni kt belakang...


Clown....cute!

En.Annuar Tumar :-)

Puan Asia =)

En Zulbahari :-)

Nazmin :-)






Main ni pon bleh gaduh ke? ahahhaaaa

Kakak dgn Ibu :-)


With Mummy :-)

ahahahaaaaa......abg zul :-)


Danial naik pony berapa kali??????????????


Auntie with Danial :-)












Hantu kak limah balik rumah katanya :-)




























































Ayie berjaya menamatkan larian 6KM..proud to u my son! ahahahaaaaa

En.ZIZI, Abg Jidin & En.AZMAN :-)

PAPA kpd DANIAL Hubby kepada kak FIZA :-)

Ustaz Salman yg Nakal :-)


cantik gambar ni :-)



MEN selipar TIGA :-)


































Oh, Arif..awak mmg naughty :-) heheheee


ahahhahaaa kan da cakap....:-)

Akasah PAPA si Arif hanya mampu tersenyum melihat aksi anaknya..heheheheee

Kan da cakap..muka mmg da nmpk naughty ni...:-p





eh? gmbr DANIAL lagi :-) Aunti miss danial la :-(






heheheheheheee........=) TAHNIAH kerana korang semua habis membelek entry yg panjang ni..muahahahahahaaaaa
* jangan cakap aku x warning korang k...ahahahaaa

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='