Contributors

Tuesday, April 24, 2012

A.M.A.N.I.Z.U.L.A.I.K.H.A

Salam manis Haibeautiful semua... :-)

Kali ni aku nak bercerita pasal Si comel Zulaikha..:-)
Dia Ahli baru Family BF aku..so, kiranya anak sedara BF aku la..
Cucu 1st dalam family BF aku..waaaaahhhhh...kelass ko jah!


Amani Zulaikha ni comel :-)
pipi Bulat :-) ikot genetik ayah dia barangkali...:-)
tido plak ikot genetik IBU dia..hehehehe trademark terunggul Zulaikha adalah rambut Mohawk tido plak mesti mulut ternganga..comeyyyyy....:-)
tapi bila pandang sekali mmg mcm BOY...2,3X pandang baru la nampak mcm eh,Girl ke? itupun kalau letak bunga seketoi kat atas kepala...:-) alalalalalalaaaa....comey...


tak sabar nak tunggu zulaikha besar panjang..
nak tengok dia pandai bercakap..
nak tengok dia pandai berjalan..
nak tengok dia pandai makan sendiri..
hehehehehehe...
mungkin time tu Zulaikha da dapat adik kot..wawawawawa..mcmana IbU? boleh ke zulaikha nak adik?
wawawawwaaaaa....




ni time aku nak bagi susu kt dia..tp aku kekok gila, pastu Zulaikha plak x dok diam..aku nak bagi susu kt dia, dia sibok mcm nak pegang botol susu..T__T

ahahhaaaa aku sibok posing, aku x sedar langsung yg botol susu tu x masuk dlm mulut zulaikha..hehehee


time burb pon bleh tertido..da kenyang mmg mcmni kan zulaikha...hadehhhh...

cuba tgk tu..bukan men payah lagi aku nak bagi dia minum susu..hehehheee sorry zulaikha, auntie x pandai la..T__T

* Gambar2 ni time Zulaikha baru jer berusia lebih kurang seminggu kot..kalo x silap aku la...
time ni rambut blum mohawk lagi..
pipi belum bulat lagi..
tp, tido mmg sama je gayanya..hehehehehehe :-)
oh, lupa...HOBI Zulaikha adalah....tido..tido..tido..& tido....
heheheheeee kenyang tido...







ni present drpd aku ngan BF aku...
aku x pandai nak belikan hadiah utk budak2..so semuanya size besar gedabak..xpelah Zulaikha..auntie beli untuk Zulaikha pakai tahun depan je T__T
sbb tu aku x sabar nak tunggu dia besar..sbb barang2 yg aku beli semuanya untuk stock tahun depan nyer...uwaaaaaa T__T


Zulaikha x suka pacifier yg mahal2..dia suka yang murah2 jerk..hehehehheee untung Ibu :-)

ha...baru la nampak mcm gegurl sket :-)

Zulaika gadis pemalu...

time ni x nampak mcm gegurl kan? nmpk cam boboi..heheh coz xde bunga seketoi kt atas kepala :-)
oh, dagu ibu runcing la, botox ke Ibu?  ;-p

aku dapat bayangkan mcmana bunyi Zulaikha time minum susu :-) hehehehheee...







Aku suka giler ngan gambar yang ni..
gambar ni mmg hebat..
mmg comel...
mmg terunggul la...
org len mmg x bleh lawan dia..
mmg trademark dia....
mmg gaya terhebat Zulaikha la...
nak tgk scrol down dulu..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SCROLL DOWN LAGI....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
Scroll down lagi..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
--
-
ye sabar....sket je lagi..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



* HAHAHAHAHAA...comel kan...ni mmg org x bleh lawan..
gaya sebijik mcm IBU dia..hehehheee
Comel Zulaikha..
Auntie Doakan Zulaikha jadi anak yg solehah, anak yg mendengar kata, anak yang Bijak, anak yg berjaya dunia & akhirat & anak yang berbakti terhadap kedua Ibu-Bapa..
Amin.....




Sekian,
Assalammualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='