Contributors

Monday, April 23, 2012

Genting again????

salam manis Haibeautiful semua...:-)

oh, mesti semua agak keliru coz aku da menukarkan kata diri aku drpd "SYE kepada AKU"..
bukan apa, aku nak berubah ke arah yang lebih "SANTAI" sket..
actualy entry ni da lama tersimpan kt dlm 'DRAFT" tu..bila aku belek2, eh..laaaaa yg ni x publish lagi..
kali ni aku pergi Genting lagi..tapi ditaja sepenuhnya..ahahhaaa
kelass ko jah da mcm retis plak nak sponsor bagai...
rezeki jgn ditolak ye dop? korang adeeeeeee? nan hadoooo.....

ok baiklah, aku tau korang semua ni malas nak membaca..
aku akan masukkan gambar..nnt aku cerita lah sket2 k..

* Entry ni mungkin agak panjang sedikit...so, aku dah warning korang awal2...


#DAY 1









sebijik mcm buka bapak dia..hehehheeee


aku pergi bercuti dengan officemate aku, department Admin..
gambar2 kt atas ni masa awal2 pagi berkumpul dekat wisma berkat, sebelum bertolak menuju destinasi yg diimpi2kan..cehwahhh.....


amoi bulat mcm budak shaolin ..hehehee


budak ni mmg excited terlebih ni..ahahahaaaaa




Ok, gambar2 kat atas ni semua time kami semua kt genting skyway..time nak naik..berdebar2 jugak nak naik cable car..tp aku relax jerk..hehehhe










yang ni plak time dah ada kt dalam cable car..cuba korang tgk, makin lama makin berkabus kan keadaan kt luar,tu menandakan semakin lama semakin tinggi aku berada..excited terlebih aku ni..
yang gambar mamat sorg tu, dia dari Iran..bila aku dgr jerk dari Iran jantung aku dup dap dup dap,mintak2 dlm beg dia xde bom ke pe..nasib baik time aku tanya tu sket lg da nak sampai genting, pastu bau mamat tu Serious BUSUK gile weh..agaknyer berapa hari x mandi ntah..aku tahan je napas aku ni wehhh.......kembang kempis hidong aku tahan napas wooo...














yang ni plak time da sampai kt genting..ye safely arrived..suhu kt sini time ni mmg sejuk wooooo....
mmg ramai orang + keadaan kejap hujan kejap x...T__T, tu yg x best tu..



















masa kami sampai je kt 1st world hotel kami disajikan dengan persembahan badut n tarian drpd team Giller Battle Crew! da macam retis plak kan..sampai2 je terus di sambut meriah dgn persembahan bagai..ahahahhahaaa...oh, aku tipu jerk..ni pun kebetulan time kami kt lobby nak check in diaorg buat persembahan kt kaki lima lobby hotel ni..ahahahaha




Ni mmg trademark aku..pantang nmpk cermin mesti nak snap gambo sendiri..wakakakakaa kamera aku, ape aku kisahh...ok, da puas menjelajah kt bahagian dalam, jom aku bawak korang pi menjelajah kt luar plak..ready? 3..2..1.......chooowwwwww...!!!



















fuhhhhh....panjang btol entry aku ni, ni baru 30% UOLLS.....banyak lagi ni...





























ni plak time malam, dinner kt A&W..pastu we'all semua main indoor games plak..
penat giler...tapi mmg best wooo....

# DAY 2










 hari kedua, aku bangun awal pagi utk sedut udara segar..sejuuukkkkk okkk..aku mandi terjerit2 menahan sejuk..wahahahhaa x senonoh btol kan...pastu break1st, terus aku keluar.....














aku naik Flying Coaster..best wooo..aku ni jenis yg x gheti rasa gayat kot...ahahaha aku bantai je naik pe yg aku nak..ada sorg budak cina tu naik byk kali..x pening agaknya budak tu..ahahahaaaa







ni sesi bergambar..haruslah ada sesi bergambar..ko tgk amoi ni ( darmia myiesha ) aku x tau lah betol ke tak aku eja nama si amoi ni..degil, xmo pandang kamera..mmg tau..gigit kang baru tau..










ahhahahaaa..belum tulis pape lagi aku da nak gelak..ni abg wan, dia tgk org lain mcm best jerk naik..( padahal dia x tau yg kt dlm hati msg2 gerun )..so dia pun naik..bila org tu da pasang tali pinggang n nak bergerak mmg x bleh r nak cancel..ahahhaaaaa dia punya cuak tu mmg nmpk giler kt air muka dia, x percaya? ce tengok kt gmbr2 tu, jgn cakap aku tipu plak...anak mat saleh kat sebelah tu rilex je aku tgk..x berbunyi langsung..ahahahahaaa





dalam tengahari we'all pun bersiap sedia utk check out..gambar x banyak..sikit jerk.. 




# STRAWBERRY FARM






















okey..tamat sudah journey aku..ahahhahaaaaa pas turun genting we'all singgah kat Genting Strawberry Leisure Farm ..jln2 beli strawberry segar..amik gambar sket pastu balik...ikutkan nak pi singgah kt Colmar Tropicale,Bukit Tinggi..tap mcm biasa lah..da petang sangat, pastu aku ni pantang naik keta jerk mesti aku tido..asal naik keta jerk mesti aku tido..ahahahaaaaa.....



Tahniah la kat korang semua coz berjaya jugak tgk n baca sampai habis..( padahal korg tgk gamba je kan? penat aku menaip mcm buat karangan weh......)


bye, assalammualaikum w.b.t :-)


No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='