Contributors

Monday, November 2, 2015

Awak rindu saya tak? ngeeeeeeeeeee

Hai semuaaaa..
Ya allah bersawang blog aku ni. last entry masa Feb aritu...tu pun entry korea tak habis cerita..
penyakit malas + busy ya amatttt kat opis buatkan aku malas nk update belog usang ni.
banyak benda aku nak cerita klu diikutkan, trip aku ke Philippines,Trip aku ke Jakarta, trip aku ke Panuba Inn Resort lagi.. hisshhhhhh mmg banyak. entry korea pun tertangguh lagi.
tapi part korea tu serious aku tak ingat dah..
ampun....

so klu aku skip ok kan?
slow slow aku masukkan entry ye..
sebab sebagai kenangan aku jugak dan mungkin utk rujukan korang jugak.
insyaallah, doakan aku gigih ye ;)
hihihihihihi...

jujur, aku memang rindu nak melalut kat blog ni..
tapi tulah, mood kelaut mmg payah la...
aku start dengan entry trip Philippines yang lepas. Route aku :  KL - Kalibo - Boracay - Cebu - Oslob - Manila - KL ( 7D6N )

memang menarik. pengalaman yg agak mencabar lagi2 bab makanan HALAL hehehhee...
lechon sana sini, kanan kiri semua kedai lechon saje...

layan Teaser dulu eh....

Whaleshark Point, Oslob


Sunset Sailing, Boracay

Adios..
:)

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='