Tuesday, February 17, 2015

Annyeong Hasaeyo.... :)

Salam semua...
ehem..ehem..
tetiba aku nak speaking korea plak..
sebab... aku baru balik daripada korea hujung bulan Jan aritu..
hheheheheeee.....
masih melekat lagi kesejukan bumi korea sampai arini..
over sangat kan?
aku pergi korea 7hari 6malam, 25Jan - 31Jan 2015.
menaiki Air Asia X..
pergi berdua je dengan kawan perempuan yang memang gila KPOP macam aku.

insyaallah next entry aku akan cerita pasal perjalanan aku kebumi korea ye kawan2..
now layan teaser dulu, gamba2 yg aku snap masa kt bumi korea :)

















semua gambar2 ni aku snap guna Olympus TX2..xde edit pape pun.. :)


annyeong!

4 comments:

  1. Alaaaaaa ! Nape pegi tak cakap. Banyak benda nak kirim. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaaaa..aku pegi diam2 je beb/.. sebab rancang pegi korea dlm sebulan stgh je :) hehehheee

      Delete
  2. Replies
    1. assalammualaikum..

      huhuhu bajet saya pergi korea mmg sangat banyak. sebab shopping barang winter huhuhuhu

      Delete

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='