Sunday, July 31, 2011

hanya kerana $$$

salam manis haibeautiful =)

 arini SYE nak cerita pasal citer sedih...tp bukan cerita SYE tp cerita DYE (mrBF)..
 DYE (mrBF) sgt terkilan coz hilang $$..wlupn x banyak tp ttp terasa..
 yelah kan..bukan senang nak cari $$..bila dpt tau hilang mcmtu jerk mmg ar terasa sedihnyer..
 pagi2 lg da bangun pegi kerja, balik plak dah malam..hari2 mcmtu hanya kerana utk mencari $$ rezeki yang halal, SYE pun ada membantu jugak, siap buat part time lg..nk cari $$ lebih ( nak cepat kaya )..tup2 dapat tau hilang mcmtu jerk,mmg sedih sangat lah!..siapa yang amik $$ tu wallahualam..hanya ALLAH yg mengetahuinya..

sampaikan DYE (mrBF) xde mood, pagi2 lagi da call n send SMS kt SYE..tp mcm biasalah, SYE ni jenis tido mampos..langsung x sedar..bila terjaga jerk tgk ade sms drpd DYE (mrBF)..

"da bgon col sye..sye nak mgadu..sedih sgt2" - msg drpd DYE (mrBF)

 SYE mmg terkejot beruk, ingatkan de pape yg berlaku kt DYE (mrBF)..bila dpt tau SYE pun sedih sgt..dan berharap org yg amik $$ tu, tolonglah jgn buat mcmtu lg..bukan senang nak cari n dapatkan $$ ni..smpai bpeluh2 kerja 1 hari pn blum tentu dpt sebanyak $$ yg dah dicuri tu..SYE & DYE (mrBF) redha jerk dgn apa yg terjadi..mungkin ada hikmah disebalik semua ni & siapa tau lepas ni kami akan diberikan oleh ALLAH rezeki $$ yg berlipat kali ganda drpd yg sedia ada..Amiinn =)



                                         mgkin lepas ni dpt rezeki iphone4..ha ha ha sape tau kan!

No comments:

Post a Comment

bg laluan yang cun komen dulu!..=,='